Som vanligt. . .

har jag lite att göra.
Innan jag lägger mig så ska jag banne mig publicera denna OERHÖRT roliga listan!
Enjoy !
Eller inte. . .

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
"Tjena snygging!" Men nä skoja... mer åt detta håll : "Åh bäst du sätter dig!" HAHA

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
840 nånting tror jag.. .

3. Vilket ord rimmar på "test"?
jaaa finns säkert många.. orkar då inte börja rimma nu iaf.

4. Favoritplanet?
ÖH ?

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Gullis<3

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Favoritsignal ? Skärpning...vem bryr sig ?

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
BH och ett linne. . .

8. Sätter du etiketter på dig själv?.
Hääh ?!?

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Nå inomhus använder jag icket skor !

10. Ett ljust eller mörkt rum?
MÖRKT!

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Hmmm ? Ska man komma ihåg sånt ? Men låg antagligen i sängen och funderade....

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Vet icket, fick ett nyss....ska läsa.

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Haha ja nog är det väl en 30mil bort iallafall !

14. Vilket uttryck använder du mest?
-Åh bäst du sätter dig, Jonsson!

-Öh Nönting!

-HOFF!

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Till Mimsan tror jag . . . <3

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Nå mina barn TarZan och SnooZie..

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Droger ? Cigg och sprit isåfall. Kanske lite snus också :)

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
NÖLL!

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
14 och 16 helt klart ! ! ;)

20. Din värsta fiende?
ÖH ? Isåfall är jag min egen värsta fiende.

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Vet inte sitter på Kallis dator...men på min tror jag det är nån bild T har ritat åt mig ;)

22. Vad var det senaste du sa till någon?
Tack för allt vi hörs imorn. Nå sånt.. till Mims. <3

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
EN MILJON DOLLAR!

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Jag vet faktiskt inte ? Kanske lite då. . . hoff

25. Senaste låten du lyssnade på?
Nå skit som lillebror spelade när han var här. . .

Nåjo.. men att . . hoff vilken ångest !
Jag dööööör.

Hej då
och
på återseende!

Kommentarer
Postat av: nm

haha ja de får vi göra.

bra att du hitta dina skor :p

2009-03-30 @ 09:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0