Slingor i håret.

Yeps, sitter med slingor i håret
och jag hoppas förfan att det blir bra nu :)

GRATTIS ÄLSKADE MIMS TILL KÖRKORTET ! ;) <3

Mimmi gör pizza :P
GÖTT.
Elin är också här , har noppat hennes ögonbryn, vilket jag
även ska göra på Mims.
Sen blir det även färg.
Blir nog fin fint :P

Fan har jag gjort idag då ?
en massa men det tar vi fan inte nu ...
Jag orkar inte...
Jag fattar knappt vad jag skriver för mims kacklar som fan i bakgrunden
och jag kan inte koncentrera mig riktigt...

Tack förresten för den fina kommentaren i föregående inlägg ! :)
Blev faktiskt glad :) hehe

Tinko ska iaf toppa mitt hår på fredag...
om jag har kvar nåt efter ikväll vill säga :P
hihih


nå men nu ...

På återseende !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir prima ballerina ska du se ;)

2009-03-10 @ 22:45:44
Postat av: Tina

Men snark, mitt namn kom inte med :P

2009-03-10 @ 22:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0