R U B R I K ! ! !

Nåniin, lugnat ner mig lite. :P
Jag blir ju störd i skallen när jag blir förbannad.
Det går utför helt enkelt!
HAHA.
Ingen som vill vara i min närhet. . . Tror jag.

Dem som vill är väl lika störda som jag ;)

Haha, jag är rätt rolig ändå.
Först är jag svin förbannad, skriker och härjar och allt vad jag nu gör (ja fast jag är själv) HAHA
Sen efter en liten stund så ligger jag och bölar som ett litet barn som tappat sin snuttefilt !
Yes, så är det.
HAHA

Så bölat och tyckt synd om mig själv har jag nu gjort i en timme typ.
Haha, nu är allt bra igen.


Väntar på Hannah och Mims, vi ska till Gällka en sväng ;)
Kan bli kul! :)

Igår vart jag less. Men det har gått över.
Hör av dig om du vill ;) Du saknas lite.. . . höhö
Hihi.


Mer då ? Sitter och dricker kaffe iallafall ! Så mkt vet jag.
Och så har jag spelat på maskinen och vunnit en del kronor ! Fan skoj ! :)
Jag längtar till imorn, då ska denna damen plus Hannah och Mims vara fulla. Yes och kul ska vi ha !
Hannah, Mimmi och Kicki! En fin trio ! :P HAHA


Kicki och Mimmi.
Har tyvärr ingen bild på Hannah, men det lär nog finnas efter helgen ;) hihi.

Jahaja...ta påtår !

På återseende !

Kommentarer
Postat av: peka

Jaså!? Och inte vinkade jag tillbaka :P

2009-03-26 @ 20:26:39
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0