Oj !

Besöksloggen ökar ännu mer ;) Jag är såååååå nöjd :D
Tack för att ni tar er tid att klicka er in här :)
Ja ni seriösa , och icket idioterna som låtsas vara något de inte är :)

Somnade vid fyra säkert....
Vaknade av Mims väckning klockan 7. (DÖD)
Lyckades somna om....men jag vaknar ju av allt i princip, så vaknade igen
av att Mims rotade i nå lådor....
Öh...hade det varit typ lillebror eller nån annan i min familj hade jag ju fått mongoryck och skrikit som fan...
HAHA
Suckade väl bara lite och var allmänt irriterad.
Men lilla knorr Mims vet att det inte är något personligt eftersom hon själv är likadan. :P <3

Öh ?
Snart ska jag tvätta lite kläder.
Sen tänkte jag att jag skulle ta itu med mina eyebrowns....dem börjar växa och gro och se allmänt punschiga ut.

Hihihihihohohohohohoho


FÖRRESTEN, ni som är haj på det här med design och shit på bloggen,

ni får gärna göra en ny design åt mig ;) hihi

Det hade varit grymt snällt ! ;)


Ja nå men ska väl börja städa igen som vanligt plocka the eyebrowns och sånt va.




ÅÅÅÅÅÅHHH! Vad jag saknar min lilla Raket! Min alldeles egna lilla skruttbil !
jag ska nog komma och hämta dig snart så fort du blivit frisk ! ;) HAHA

Nå nä....nu ska jag göra annat...

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anonym

=)

2009-03-17 @ 13:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0