Öh h h h....ingen rubrik.

Ja var ska man börja ?
Hoff. I  det stora hela hade jag väl trevligt.
Började hemma hos Mims papi.
Han bjöd på middag som var god nönting ! :)
Drack lite öl och blev bjuden på irish coffee! :P gööött !


HAHA. Hann bli lite på lyset innan
jag ens öppnat mitt eget dricka ;)


Allt innan krogen var trevligt. Jodå. Sen kommer man på krogen och hinner ha trevligt en stund iallafall.
Ja jag vet inte.. .
Har man en sk pojkvän håller man väl sig till honom och inte stöter på hans polare ?
Grymt jävla störande.. .

Nej jag har ju ingen egenrätt på X , men inte fan vet jag om så många hade tyckt om att en brud jämt och ständigt klängde och hängde efter honom.
Typ 24/7..svarar i dennes telefon och kaxar som fan . . .
TAR PÅ HONOM NÄR MAN SJÄLV STÅR OCH HÅLLER OM HONOM !
haha ja fyfan ..

Ni hör ju hur det låter..
Vem fan hade INTE vart lite lack ?

Ja nå jag vet inte.
Fy fan vad förbannad jag var ! Var på så jävla dåligt humör så jag vet fan inte. . . hoff.
Sen kommer kahbans jävla syster och klöser mig ?!? ?!?!?!? HAllåååå!??!?
Vad fan hade hon med nåt att göra ? ? öhm ?
Nåniin-....var ju TUR för dennes syster att vi var inne på krogen och inte någon annanstans...
Japs. .
Pratade med henne sen .. men int evet jag om jag blev så mkt klokare. . .

SKITSAMMA!

Jaja och bli nu inte sur igen.
Måste ju få berätta iallafall.

Och FÖRLÅT till alla som var tvungen att dras med mig när jag var så jävla störd och cp.
Var väl bara grymt förbannad.

mjoo..
Jaja,sen när jag kommit hem och lagt mig
fick X en fix idé om att jag skulle ta taxi och masa mig dit. . haha jo visst fan ! klart ! ;)
MYSIGT VÄRRE! ;)

HIhihihihiihi

Nu har jag fan kladdat tillräckligt !


Kicki och Mimmi <3

nåjo...palla..

Nu ska jag äta igen ! höhöhöhöhhöhöhö

På återseende !!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hårda ord och inga visor.

2009-03-28 @ 19:44:36
URL: http://ceciliavigren.blogspot.com
Postat av: Kicki

Det finns pigs överallt.

2009-03-28 @ 20:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0