Oh bäst du sätter dig !

Gjorde nå jävla test på facebook....
ÖH?
Enligt testet så är jag iallafall 32 jävla bast !

Nu är det bråttom med vissa stuffs ;) HAHA skoja.

Mimsan kom iallafall med cola.
Tack så himla mkt !
Men jag är fan hungrig också...satan man käkar när man är bakis.
Eller bakis är jag ju inte .. men  ja.. hoff..

Så jävla intressanta saker jag skriver va ?
Helt fucking fantastiskt ! HAHA

Nä nu ska jag lägga mig under täcket och glo tv.
och invänta samtal från Mimmi knorr :)
Mkt att berätta .. eller mkt och mkt.. men lite :P

JAJA.
NU FÅR DET VARA NOG:

På återseende looooooooooooooooooooooosers !

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehehe, jag blev 13....

2009-03-29 @ 11:02:34
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Kicki

13?!?!?!? :P

hahah vilken skillnad ! ;)

2009-03-29 @ 13:34:06
Postat av: Kicki

Förresten så tror jag vi gjorde två olika test :D HAHA

2009-03-30 @ 00:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0