NY BIL!

JAAAA!
Jag vill ha en ny bil!
Jag hade inte tänkt köpa en. Nä för det har jag inte råd med. HAHA
Men sitter och kikar bilder och jag är KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!

Hmm...en gång för några år sen hade jag en sk pojkvän och han hade en Honda nånting type R nånting.
(JAg kan inte ett shit om sånt där :P )
Och den bilen var grymt skön att både köra och att åka i! Oooooohhhh !
Speciellt ljudet....åååhh...nä nu blev jag helt upp i taket !

Skänk mig några miljarder så ska jag införskaffa mig en flådig bil ! LÄTT ;) hahahah

Hoff... nu vart jag helt till mig. Min lilla Raket får jag nöja mig med.....än så länge iallafall.

Nä kaffe på det här...
Haha ;)

På återseende!




Kommentarer
Postat av: nm

känns riktigt bra att köra en 300tusen kronors bil, av nån konstig anledning har vi fått låna svärisarnas ibland men nog saknar jag gamla prutten allt

2009-03-17 @ 22:39:34
Postat av: Kicki

hehe ja dem är fina att köra :)

men dem gamla goda bilarna är det väl inte heller nå större fel på :P

Bara det att dem inte går så snabbt och inte låter så häftigt :P HAHA

2009-03-17 @ 23:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0