Mätt som få :P

Jadå nu har vi käkat.
Nu är vi mätta och glada.....eller glad vet jag väl inte..
min bekymmersrynka har varit framme hela jävla dan idag.

Funkar sån där anti age krämer eller vad dem heter mot sånt ? :D
HAHAHAHAHAHAHAHA.


Jag nyvaken och trött och kanske lite svullen :P HAHA
Ser ni min bekymmersrynka ? :P Kolla där till höger  :P
Den är fan rätt söt ändå ;) hahahahahahahah


Nåväl, blir väl att glida bil ikväll/natt. Kusin Marro skulle också haka på :P

Kul! Vi har inte setts på flera år ju! Eller ett år iallafall ? :D

Hehe,


Nånå....ibland känns det lite knasigt ? ...hmm ?
Äh det blir nog bra ....K A N S K E. Inte fan vet jag...

Jaja men nu ska jag duscha eller nåt.....

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nåå va söt du är på bilden ;P

2009-03-20 @ 19:55:32
Postat av: Anonym

Fina ögon.

2009-03-20 @ 21:24:26
Postat av: Kicki

Tack så mkt ! :)

2009-03-21 @ 12:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0