Jag hatar rubriker!

Den dan jag kommer på någon bra rubrik så ska jag skriva ner den !
HAHAHA hoff, jo jag är lite störd.
Men jag gillar det ! Helt klart ! haha.

Jag har egentligen inget att skriva om.. nee

Jo jag drömde om dig i natt. och F U C K att det bara var en dröm ;)
Hur jävla mysigt som helst !
Jaja..

Hm . . . tänkte lägga in två äldre bilder också, bara för att jag inte orkat fota något
idag heller.


Jag & Gullis <3
Numera har vi bytt hårfärg . . . MED VARANDRA ! hahahaha LOL.
Nä men hon är mörk och jag ljus. jo fan . helt klart intressant va ?
Älskar dig min finaste Hasse ! <3


Kicks & Mims för cirkus ett år sen ! <3
Vi är så jävla snygga ! hihi :)
Tack för att du finns min underbara lilla Mimmi!Me love u! <3 <3 <3

Så där ja !
Jag har sovit en liten vända, spelat lite på maskinen ;)
Vann några kronor. HAHA.

Min rygg värker extra mycket idag . . !
WHY?
Den saknar ju lite LÖÖÖÖÖV från en viss människa !Därför den gör som den gör :P HAHA
Helt klart är det så ! ;) hahahahahahahahahahah

Nå inte vet jag.. ska väl sluta svamla.
Lägga på lite kaffe för snart kommer Mims och då ska vi kika
DH :)

På återseende !

Kommentarer
Postat av: Tinaaaaaaaa

Bra rubrik : Jag kom, du såg, jag segrade!

2009-03-24 @ 20:21:26
Postat av: Kicki

Du menar som det :P

2009-03-24 @ 21:11:30
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Tina

höhö ;P

2009-03-25 @ 00:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0