JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Ikväll hämtar jag nycklarna till min fina nya lya :)
Nu är det bara börja bära.
Vem fan kan backa med släp ?!? Inte jag. . . HAHA
Jag provade hos pappa en gång...
haha  men det gick ju som det gick :D hahahahahah

Nåjo. . . äntligen lite glädje i det hela! :)
Tack Mama!<3

Sitter och väntar på min *host* faster som ska komma med papis katt 
som jag ska ta hand om när papi är på utbildning :)
Dock ska den få husera hos Elin och Erik tills jag flyttat klart :)
Sån tur att man har vänner som ställer upp :) <3

Mer då ?
Nå jag vet inte.
Varför ska jag ha ångest egentligen?
Jag reagerade ju bara som dem flesta skulle ha gjort.


Jaja...whatever. . . .nu ska jag klä på mig och invänta kisselikatten ! :)
Förresten så är mama svinglad nu iaf, när hon får ha snoozie och tarzan lite längre :P
Ja...hon har ju som beslagtagit mina barn !
Nåniin.-....mutta met kuulema !

På återseende!

Kommentarer
Postat av: peka

Såg din lilla mamma för nån dag sen, hoppade av en bil vid våran konsum, och nyss såg jag din storebroder här utanför :P

2009-03-29 @ 17:48:24
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaså ?

Hehe . . Ja min bror är ju där i kvarteren och hälsar på ibland :D

Men va fan mamma gjorde där har jag då ingen aning :D HAHA

2009-03-29 @ 23:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0