Ja ursäkta.

men den här var rätt intressant haha :P handlar om sex va.. do vet sex. blommor och bin va....

Ja ni behöver ju inte anstränga er och läsa om ni inte vill.
Det är ju frivilligt ;)

1. Finns där någon i din länklista som du skulle vilja ha sex med?
Haha men nä !

2. Sex på morgonen, eftermiddagen eller kvällen?

Men what?!? Spela roll ! Sex är alltid gött ! ;)

3. Har du behövt stanna vid vägkanten för att kräkas?
Jo ? men vad har det med sex att göra ? haha

4. Har du någonsin fått betalt för att ta av dig kläderna?
Men nä !

5. Duscha eller bada samtidigt som du har sex?
att duscha samtidigt är mysigt nönting.

6. Vill du ha någon aggressiv eller passiv i sängen?
Ja det var väl en ganska dum fråga, ja om man frågar mig iallafall.

AGGRESSIV helt klart. . . haha 

7. Älskar du någon i din länklista?

ja men det är jklart... men inte på det viset som är menat .. . öh jo

 

8. Kärlek eller pengar?
Både och ? ? ?

9. Kreditkort eller kontanter?
 Kreditkort of course.. men vafan ? jag hajar inte.. hahahah

10. Har du någonsin velat ha din (eller en) bästa vän?
Haha men nä , tacka fan för det ! :)

11. Camping eller femstjärnigt hotell?
Det går med vilket som. . . men hotell tackar man väl inte nej till ? :P

12. Var är det konstigaste stället du haft sex på?
HAHAHAHAHA, törs man skriva sånt här ?

Nä vi skippar nog denna frågan ;)

 

13. Skulle du kunna tänka dig att raka dig helt (även huvudet)?
Raka dig helt ? Öh ja. . . haha

14. Har du någonsin varit på en strippklubb?
Icket det !

15. Någonsin varit på en bar?
ÖH JO ! ? ? knasiga frågor. . .

16. Någonsin blivit utkastad från en bar eller klubb?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH jodå helt klart !

17. Någonsin varit så full att någon annan fått bära dig?
Yes det har jag... var inte det här frågor om sex ?

18. Haft sex på bio?
Nä ? men det hade väl varit cooooolt. Ska vi testa x ? ;) hahaha skoja.

19. Haft sex i badrummet?
Men ja.

20. Har du haft sex på jobbet?
Nej faktiskt inte . På jobbet jobbar man väl ?

21. Någonsin varit i en sexleksaksaffär?
Yes det har jag... det var cooolt :D

22. Köpt något från en sexleksaffär?
Nopes inte det.. .

23. Har du blivit ertappad med att ha sex?
Joraaaaaa.....

24. Har någon snuskiga bilder av dig?
Haha nee det tror jag väl inte ? såvida ingen fotat mig när jag varit stenknall eller sovit :P

men det tror jag inte.. hah

25. Någonsin haft sex med någon och tilltalat dem med fel namn?
Ja har hänt en gång. Skämmigt nönting. Blev kickad ur sängen. HAHAHAHAHAHAHAH!

Sådärja ! Fy fan vad intrressant va ? ?

SNart kommer min Mims med cola ! :)
Tack Mimsan för att du finns ! ;) <3<3<<3

Hej heje hejejeje sgä ghnb

på återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

18. Haft sex på bio?

Nä ? men det hade väl varit cooooolt. Ska vi testa x ? ;) hahaha skoja.



Fan kikzon! Nu får du ta och berätta lite mer om den här X killen ;) Vi börjar ju som bli väldigt nyfikna ;);)

2009-03-30 @ 07:51:35
Postat av: Anonym

18. Haft sex på bio?

Nä ? men det hade väl varit cooooolt. Ska vi testa x ? ;) hahaha skoja.



Fan kikzon! Nu får du ta och berätta lite mer om den här X killen ;) Vi börjar ju som bli väldigt nyfikna ;);)

2009-03-30 @ 07:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0