inte kan jag . .

nå inte kunde ju jag sova :D
Varit runt och snokat lite och hittade nån sån där tönt lista igen.
Man kan ju fundera på om jag verkligen har ett jävla liv ? :P
hahaha..

Hoff lite små ångest har jag ju . .
fan också att folk ska bete sig som svin så min sämsta sida kommer fram . .
grymt jävla störande ! Varför får man aldrig vara ifred ?
Nästa gång jag tar till flaskan,  om det nu blir nån nästa gång, då ska jag fan inte gå på nån jävla krog iaf !
Det är fan där allt spårar !
JÄMT !

jaja here it comes anyway :P

Saker du inte visste om mig

Tre jobb jag haft/har i mitt liv
1. Öh va heter det ? Men jobbade iaf där på RMK ;)
2. Vårdbiträde
3. Danslärare ( HAHAHAH ja sant!)

Tre platser där jag har bott:
1. Uppsala
2. Gällivare
3. Kiruna såklart.. ..

Tre serier jag gillar att se på TV.
1. Desperate Housewives
2. Simpsons :P HAHA
3. CSI

Tre favoriträtter
1. PALT
2. Lasange
3. Mammas pottigratäng och så nå kött med beasås.

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
1. Spanien?
2. Hemma på min nya adress.
3. In your bed. Skoja. Inte fan vet jag.

Tre ställen jag besökt
1. Köpenhamn
2. Narvik , hahahahahahahahahahaha
3. Rovaniemi :D

Den var inte så jävla kul trots allt !
Njut av en bild på mig istället ! HAHAHAHHAAHHAahhahahaahhaohohohohohaohso<hahaahhaha


Jag vill att mitt hår ska bli fint igen...
Nu är det som svinto....svinfult och svinäckligt..och bla bla bla bla bla bla...

Jag ska kolla c s i snart iallafall..
fan ska ni göra ?

På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0