hej kahbas!

Varit och fyndat som fan idag :)
Svart kaffebryggare, svart skål till ljus och sånt och så en häftig salt och peppar
grejsimojs ! :)

Skönt att man äntligen kan inhandla saker. Nu när man fått större.
Kunde ju fan inte köpa nåt förut till lilla skolådan...:P
På nåt vis saknar jag den lite :P
Brukar köra förbi och kika :P hehehehhihiiihihi

Öhm jag och mimi har flummat som vanligt...
här är ett litet urval från igår och idag :P


Särbarnen har roligt!


Mimmi knorr dummar :)


Look at my näsborrar ! hahahahahahahahh :P


Mims skulle fota en snygg bild
på sig själv,
men lilla Klickzon förstörde den ! hihihihihi ;)
Snygg nönting!

FakkAsses!


Bakom mina solglasögon! :)


Tjockis Snoozie ser fan full ut :D

Ja detta var ett litet urval ...
Tyvärr, ger vi inte ut autografer åt vem som helst ! :)
vi har så kul jag och Mims.
Dummar oss som fan !

Vinkar åt folk, fiser inför publik, skrattar högt och fult
osv osv osv. j a helt PsYcHoooooooooooo!!

Nä men nu ska jag sluta svamla..
Njut av bilderna så länge !

Vi ses snart igen !

På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0