Hatar fortfarande rubriker.

Kom nyss från Coop, vart och handlat lite med lillebror, Elisa och
min stora favorit Tim! :)

Lille Timi har badat och vi har druckit kaffe och mumsat i oss bulla och kex :D
VAr meningen att vi skulle städa..
men det blev inget av den affären :P haha


Snyggingen med mina "Angel" tofflor :P <3


Nice ! haha..neeee vi tvingade
inte honom att stoppa på dem, han hittade dem själv!


Han hittade även mina andra tofflor :P
Och ett bad hann vi också med ! :)

Jag ska försöka börja med nåt snart. Jadå.
men jag är fan helt slut !  Så är det när man blir gammal ! :P Jag
går väl med rullator när jag fyllt 30! :D HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH

Fick brev av T idag :) Roligt ! Och han ringde också :) Så kul ! :)
T är faktiskt en bra vän, oavsett vad han nu gjort för svinerier i sitt liv...
Mot mig har han då alltid varit snäll och omtänksam.

Sen ska man ju inte alltid döma hunden efter håren.
Sånt folk även gör med mig,,,,
Rykten ska man fan inte lyssna på....något man lärt sig i livet iaf....

Jaja....jag vet inte ?
Jag har inga cash på luren och inga gratis sms kvar....
så höra av mig kan jag inte :(


är det inte det ena så är det, det sjunde ! :(

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0