hallelujah !

eller nåt.

Börjar verkligen känna mig som
en gamling, inte brukar ju jag vakna tidigt och vara pigg ?
jaa är man sjukskriven och barnlös så behöver man inte vakna tidigt
och sånt...ja inte jag iallafall...
vad ni andra sjukskrivna gör vet jag inte. . .
Mentydligen så har denna damen börjat vakna tidigt iaf....

Öh ?
jaa..det är väl bara nån svacka.,,
snart kommer jag väl börja sova som fan igen :P

Vaknade grymt tidigt i lördas också även fast jag
jag varit ut kvällen innan,,,
men där gott folk vet jag nog varför ! :P
HAHA
Jag hade ju en sån söt skapelse bredvid mig som jag var tvungen att
glo som fan på :P

Nånå.
Idag ska jag och Mims köpa CHOKLAD!
Ett måste i dessa tider . . . HAHA

Inga bilder har jag heller...Finns i kameran men det får mims
fixa sen :P

Istället får ni läsa mina tråkiga och onödiga inlägg utan bilder ...ett tag.

ÖH ?
Nä om man skulle hoppa i duschen och sen fa och tanka bilen ;)

Men att.,,,

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0