Ha ha ha ha !

Alltid lika kul att se hur folk reagerar när man har självförtroendet på topp ! :)
Hahahaha ja fyfan ! :)
Kan inte va lätt för vissa :P hohohohöhöhöh

Nåväl.
Mims har bakat kladdkaka , och kladdig var den !
Och jävligt god ! ;)

Har lega och kikat på tv och skrattat som fan.
Ett gott skratt förlänger nog livet trots allt ;)

Nu tänkte jag dra ett bad.. . Lyssna lite muuuusik och känna lugnet,
Drömma om dig ;) haha neee nu ska vi inte bete oss hur som helst ;)

Kanske ägnar en tanke åt dig iaf ;) hihi


Jaja...

Nå vi säger så ....


På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror inte det handlar om att du har bra självförtroende kicki, jag tror det handlar om att du inte har något självförtroende alls och måste på bästa möjligasätt skämta bort att du är så "snygg" och exempel sitta och ta dig på brösten hela tiden och vara naken 80% av alla dina bilder.

2009-03-15 @ 22:51:22
Postat av: Anonym

Jag tror det handlar om att du inte har något självförtroende alls eftersom du sitter och säger att du är så "snygg" och sitter med dina så kallade fjortisposer osv. Jag tror att du måste skämt bort att du är så jävla ful och sitta och säga att du är snygg. Eftersom du står naken på 80% av dina bilder så måste du säga att du är snygg och sitta och ljuga:)

2009-03-15 @ 22:57:00
Postat av: nm

men hoja då

2009-03-15 @ 23:22:44
Postat av: Anonym

vem fan skrev de där ? iaf så kan jag hålla med dig. Men inte helt. Vi vet att kicki inte ahr det lätt.. Måste hålla på att hacka på alla andra hela tiden. det är ju beviset till dålig självkänsla. hare bra

2009-03-16 @ 08:03:28
Postat av: Kicki

Hahahaha vilket jävla skämt ! :)

Mitt självförtroende är det inte gfel på , absolut inte, men jag börjar funderar på du som skriver.

Du kan ju förfan inte ens stå för vem du är ?

Och vem fan bryr sig om jag är naken på mina bilder ? Har jag sagt att du ska titta på dem ? eller har jag sagt att du ska besöka min sida 24/7 ? ? Va + ???? VA??det är ju som sagt frivilligt..men du verkar ju vilja se mig naken så ;) hihi

2009-03-16 @ 09:03:50
Postat av: Tina The Best

"Vi vet att Kicki inte ahr (LÄR DEJ STAVA) det lätt.. Måste hålla på att hacka ner på alla andra hela tiden. det är ju beviset på dålig självkänsla".



Men ursäkta, vad är det NI gör då?! Då Måste ju ni ha sjukt dålig självkänsla och verkligen inte tycka om er själva när NI måste hacka ner på henne ;)

Om det stör någon att hon lägger ut bilder på sig själv, VARFÖR titta och sen anstränga sig att kommentera?? Ren avundsjuka eller bara tagit en paus från att samla frimärken ?

Skippa att vara anonym så ska vi se hur mogna och "tuffa" ni egentligen är :)



Bitch please...

2009-03-16 @ 09:12:19
Postat av: Kicki

Tack , Tinko :P

hahaha det var en rolig morgon att vakna upp med alla fina kommentarer ;)

2009-03-16 @ 09:17:51
Postat av: Tina

Ta åt dej, hade jag gjort :) Alltid lika skoj att ha fans ;P

Är som små barn, de vill ha uppmärksamhet. Oavsett om det är negativt eller positivt. Men små barn kan iaf stå för vem dom är, tillskillnad från dessa "vuxna" wannabe jävlar..

2009-03-16 @ 09:22:16
Postat av: Kicki

Hehe jadå :)

Jag tycker detta är kul :)

Jag menar varför besöka min sida om jag är så hemsk ? ;) hihi

2009-03-16 @ 09:26:33
Postat av: Tina

Exakt ;)

Slå du också på din mobil, bög!

2009-03-16 @ 09:42:25
Postat av: Kicki

haha , nu är den på ! ;)

2009-03-16 @ 09:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0