Grymt irriterande...

Men det är sånt man får ta ...
Tjafsat med mamma..men det gör vi ju alltid.. gaaah..

svinhungrig är jag också.
och lite smått irriterad, men det är för att folk inte kan parkera sina
jävla horbilar ordentligt !
Tänk om alla var lika jävla skicklig som jag ? ?

HHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Världen hade varit perfekt ! HAHA :P

Nånå ..
Nu ska jag få i mig lite maaaaaat så kanske man blir på bättre humör :D HAHA

HAHA förresten...
har vaknat flera gånger av att jag och mimmi pratar med varandra i sömnen !
Haha det är ganska kul ...

Idag vaknade jag av att mimmi frågade mig
- Kicki , kommer du ihåg vad jag skrev ?
- Nej , vadå ?

Typ nå sånt... sen har vi snackat om massa annat opckså
flera gånger.. rätt skoj höhöhöhöhöhö hjajajajajajjajajafjaögöshjös

JAJA.


Counting all the assholes in the room
Well I´m definitely not alone, well I´m not alone
You´re a lier, you´re a cheater, you´re fool.



På återseende suckers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0