Gooodjävlamorning!

Öh vaknat före åtta?!?!?!?!?!?
Nu får jag ta och skärpa mig.
Jag börjar  ju bli rädd. Nästa år (då börjar det 25e året :P)
börjar jag väl lägga mig åtta på
kvälla och vaknar sex på morgonen..

Äh bara en svacka,....sen kör jag ju Mims till skolan every morning ;)
Idag har jag varit en snäll Tant Kicki ...serverat kaffe on the bed ! :)

Oh lord!

Ja herregud. Bara för att jag är snäll och ställer upp för det mesta.

Så betyder det fan inte att jag är nån jävla slav som gör allt jag

blir bedd om.

Hoff.

Det finns ju gränser.

Nu blev jag less.


Och idag SKA jag ha mina cash innan en viss människa åker på "semester".

Inget illa menat. Men jag är ju inte gjord av pengar jag heller.


Hoff och med det ska jag ta mer kaffe och röka en cigg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Njut av denna fina unge :) Lille Tim. Som kallar mig för Kocko istället för Kicki ;)

En sån här söt unge ska jag också ha , i ett senare skede av livet ;)


DRA HELVETE HEEEEEEEEEEEJ.


Kanske på återseende !


Kommentarer
Postat av: Tina

Nå går du och lägger dej 8 och stiger upp 6, kan du bilda klubb med mina barn ;)

2009-03-13 @ 08:54:09
Postat av: Kicki

haha ja varför inte ? :P

ALLTID VELAT VARA MED I EN KLUBB ;)

hihihihihihihihihihihi

2009-03-13 @ 09:21:06
Postat av: Tina

Perfekt, tycker jag ni kan ha era klubbmöten vid 6 på morgonen ;D

Jag kan vara tyst observatör i sovrummet hehe

2009-03-13 @ 10:07:31
Postat av: Kicki

Okej , vi gör ett avtal ;)

2009-03-13 @ 10:50:16
Postat av: Tove

du får bo hos mig så du kan köra mig till skolan varje morgon också ;)

2009-03-14 @ 14:26:37
URL: http://energidryck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0