Godmorgon? ?

Godkväll eller godmiddag eller nåt.

Har vilat en stund igen som vanligt.
Jag förstår inte varför jag sover så jävla lite ?  ? ?
Ja på nätterna och mornarna tänkte jag . .
Hm...ja inte vet jag .

Varit med Gullis och Mims<3 på staden idag och druckit kaffe på brända.
Var även och kikade på skor på Domus.
Rea, men tror ni att dem någonsin har små skor på rea ?
Nå NÄ!
Jaja men det var bra hursomhelst...jag ska ju spara pengar denna månad ! :P

Mimsan och Hannah skulle bowla, jag pallade fan inte hänga på :(
Nee...trött, sliten och allt vad det heter...

Storebror <3 har varit här och levt om innan jag somnade :P
Spelade bingo på nätet med mitt namn ! :D
Jäkla mongo! HAHA
" Kung Gustav 56 "
"Kåta Olof 75 "

ÖH ?  Ja det är ju bra att det finns nån med lite humor :P

Han spelade även på maskinen men vann inte desto mer :D HAHAhoho ;)

JAJA
SNART FREDAG.
Då ska vi ut och ha kul igen ! ;) Lätt !

Nu ska jag glo tv eller läääääääääääääsa.....hihihohohoahgasdjnlsdlsdg

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja, eller bara skriva Ingen rubrik :P fast det kanske det står om man inte skriver..? Hmm..måste ju testa sen.

2009-03-25 @ 19:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0