Godkväll !

Mommis Kicki börjar bli trött i ögat.
Varit hos mami och hälsat på igen, var även upp till Starre :)
Imorn ska vi gå och kika i hans källare och se ifall det
finns något jag behöver :)
Vad hade jag gjort utan honom ? :)
Tänk att det finns såna goda vänner ! :)
<3

Mer då ?
Inte fan vet jag .
Börjar smålessna. På vad ? Ja det finns en hel jävla del.
men det går vi inte in på nu,,

Hoppas Mims får hem pappret imorn så hon får börja köra,
dock känns det osäkert....
haha alltså jag tvivlar inte på hennes bilkörning, men jag är fan
rädd att åka med andra....
ÅNGEST.
Äh det går nog bra, jag får väl skrika till lite då och då som
Mims brukar göra när jag kör ;)

hihi.

Kan ingen betala en ny kylare och ett nytt batteri till min bil ?
Så jag får börja rejjjjjjjsssaaaaaaaa med den ? :P
Roligare med egen bil...då göre inget om man råkar paja :D

ÖHHH.....
Lite pics :P


Jag med min fjortispose hos Elisa igår :P


TarZan med mina glasseeeeeees ! <3


Snygg Mims i mina brillor ! ;) <3



Mims igen, Så otroligt vacker ! ;)


Och så lilla jag. Yes I need glasögon when I kollar tv och kör bil :D
Lätt snygg jag vet ! HAHAHAHAHAHAHHAhahahhohohohihihihihihööhhöhö

JAJA jag vet inte så mkt mer..
ska väl lägga mig på soffan och kika tv...

Imorgon är det fredag. Fredagen den 13emars. Yes.
Så intressant var det.
Idag har jag haft damp.

Såja.
Dra helvete hej!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0