God kväll !

Återigen är vi "hemma" .
Varit hos morsan och käkat kyckling, Gött!
Även varit ut och glidit lite...
Varit på coop två ggr...köpte fyra ljusgrejsimojs för tio kronor st! :P
Lätt snygga !

Längtar tills jag får flytta in i mitt nya hem.
Gud så kul det ska bli att inreda..
dock måste jag börja skiten med ett inte så snyggt köksbord och stolar.
Nå men dem är svarta iaf ! eller jag ska måla dem svarta ;P
Och sitsen på stolarna ska jag måla i nån cool färg :P hahahohoho


Mer då ?

Inte vet jag ...


Knasboll. Söt. Öh ja lätt. ;)


Nu ska jagkolla satc med Mims<3

Det är inte hos mig alla fel och brister sitter, bara så du vet.
Jag är inte heller någon ängel, men jag anser att jag inget fel gjort.

Nattinatt och sov gott !

The fight's already won, you'll see.


På återseende !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0