Förbannad, öh ja!

Grymt jävla less.
Den ena efter den tredje ljuger.
Och så jävla visar det sig vara någon i ens familj också !
FEL OCH SKÄRPA TILL SIG LITE!
Nu börjar jag fan bli riktigt jävla less !

Mimsan sov här i natt. Jodå.
Så helt jävla ensam var jag ju inte.
Bilen krånglar, allt krånglar.

Papi <3 ringde idag och berättade att han kommit in på
utbildning. Skönt och kul för honom :)
Men nu får ju bilen stå ännu jävla längre där i byn ?
Tack pappa för allt du redan gjort för mig !<3
Vem ska nu hjälpa mig med den där satans jävla horbilen ?

Tack förresten ni alla som så villigt erbjöd er att hjälpa mig med bilen när jag voltade !
För ni har ju lyft ett enda jävla finger också ! ! !INTE!!

Alla andra som inte ens ska behöva hjälpa har hjälpt istället.
Tack för det ! <3
Guld värda !<3<3<3

HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFFF!
Jag är fan förbannad !
Jodå! Nä nu ska jag käka...
Försöka varva ner...
Fan får väl hjärnblödning snart eller nåt.....

GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

På återseende fuckfaces !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0