DÅLIGT SAMVETE!

Alltid ringer sötis Anna från Gve och ber mig hänga med på spännande äventyr.
Men ALDRIG kan jag ! :(
Fan ååh...känns som att jag kommer med bortförklaringar jämt...
Men det gör jag inte!
Jag ska/håller ju faktiskt på flytta nu !
Fan..

Nästa gång hon ringer så följer jag fan med! Om jag så är i Kina eller nåt :D haha

Jag tänkte bjuda på dagens snygga bild också!
Självklart en bild på mig !
VEm annars ?!? HAHAHA


Nyvaken och icket sminkad! :)
"Du är så vacker utan spackel"
JA SJÄLVKLART! :P haha ;)

Snart kommer Mims, undra om jag måste lägga på lite mer kaffe ?
Jo jag tror det :P

idag känner jag mig glad. OCH SNÄLL!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0