Dagens tråkiga lista.

Nåjo som vanligt har jag varit och snott en lista från någons blogg.
Ingen aning om vems....men iallafall..
Enjoy!



DAGENS VILL HA
: MYYYYYS!
DAGENS KLÄDSEL: Nå mjukisar och nån kahbakofta jag lånat av mamma :P
DAGENS SMINK: NADA!
DAGENS FRISYR: Mössa så klart....orka fixa och trixa med frillan jämt och ständigt !
DAGENS HÄNDELSE: Jag fick låna Kallis lägenhet tills jag flyttar in i min egna ;)
DAGENS LÅT: Mustasch - Bring Me Everyone.
DAGENS PLANER: Inga planer....är ju för fan läggdags snart :D
DAGENS SAKNAD: Det ni ! ;)
DAGENS DUMMASTE: ? ? ? ? ? ? ? ????
DAGENS SJUKA: Sjuka ? Jag är alltid sjuk !
DAGENS DROG: Kaffe och cigg som vanligt !
DAGENS ROLIGASTE: Mims är alltid rolig <3<3<3
DAGENS FAVORIT: Stödvilan med Mims ;)
DAGENS KÖP: Hmm ? Cigg ?
DAGENS GODIS: Äter fan aldrig godis...det ni !
DAGENS HUMÖR: Allmänt less och irriterad.
DAGENS ORD: P E N I S!

Sådärja..det var det...
Jag kommer garanterat inte att kunna sova i natt så säkert kommer jag slänga in
en massa onödiga tönt inlägg :D

MEN DET ÄR SÅ DET SKA VARA ! HÖHÖHÖHÖ




SnooZie och lillNiklas sover , absolut ingen vanlig syn! :)
Iofs har ju Snoozan ögonen öppna..men det var ju för att
jag väckte henne....
<3<3<3

Hoff.. jaja ...sen det här med alla idioter i Kiruna. Hur orkar man ?
Jag förstår icket.

Nåniin...fortsätta snacka lite med Mimsan på msn :P

So long!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0