ÄNTLIGEN TOMT!

ja nu är lägenheten tom.
Ska bara dit och städa ur skiten.
Sen är det tack och adjö till den lilla skolådan !

Tack Mims, som varit den enda som haft tid, lust och ork att
hjälpa mig.
Love u ! <3

Mami ska väl hjälpa att städa också.
Det är bra.
Städa är ju tråkigt.
Ibland. Öh jo.

Mer då ?

Jag vet inte. Ont som fan i ryggen efter att ha burit
en massa kartonger och sopsäckar och sånt. . .
En vilopaus hade suttt fint nu .

Men icket !
Det får vi ta sen.


Kicks och Mims fjortispose ! :)
Kolla min fina lökis under armen  ;) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
<3 <3 <3

Nåväl.
Dra helvete hej!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Härligt, då bor du snart i nya lägenheten :)

2009-03-08 @ 19:02:43
Postat av: Tooove

Du skulle frågat mig! Hade kunnat hjälpa! :)

2009-03-08 @ 22:29:40
URL: http://energidryck.blogg.se/
Postat av: Kicki

Yeps snart nytt hem ;) hehe

Åh tack tove , men jag är ju den som är den , som inte is tigga och be, you know ! :P

2009-03-09 @ 01:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0