Sista slurken ! :P

Nåjo sitter och drar den sista slurken av kaffet:)
Har duschat vilket var riktigt trevligt ! Höhö!
Ska röka en cigg, borsta brownisarna
och sen åka och hämta garagenyckeln och åka och måla :P

Snart kommer Mimmi hem!
Jag saknar! Och längtar! Min Knorr!<3

<3<3<3

Jaha, det blir tydligen att festivala i helg ;)
Egentligen har jag inte råd, men tack vare snälla
och omtänksamma människor kan jag gå iallafall :)
Tack<3

Nånå nu ska jag ta och lyfta på mitt feta arsle och göra någon nytta!
BTW jag har gått upp igen ! 3 hela kilo! :)
Nu står vågen på 55 :D Intresse smurfarna antecknar! (Jag vet )

 
Lite att göra!:P Fotade mina fina rosa jeans !
höhöhöhöhö

JAJA!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0