Morgonkaffe

Kaffebryggaren står igång! :)
Solen skiner och jag är glad! :)
Idag ska jag iväg och måla klart MimmiKnorrs säng.
Imorn ska vi till tippen och föra lite saker, ska nog passa på
att slänga kartongerna från balkis också :P

Till hösten hade jag tänkt plugga.
Till att börja med blir det nog komvux för att läsa upp Historia.
Jo.
Tydligen måste man ha godkänt i det för att
få plugga på högskola/universitet.
Yeaaaah..efter komvux får man se vad man hittar på...
Jag vet fan inte vad jag vill "bli" :P

Och än idag fungerar det fan inte att ladda upp foton.
Fattar fan inte vad fan som är fel?!? Något jävla störande
är det iallafall.

Nånå..ska väl dra nåra koppar kaffe, kanske städa lite innan
jag åker till Lippe :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0