Måste bara....

Haha ! :P
Det var så länge sen sist ;)

Snodde av Mimmi.

Nu:
Hur gammal är du?:  23
Vilken klass går du i?: gick ut 2004 :D
Vad har du för hårfärg?: Mörkbrun
Hur lång är du?: 170
Har du någon pojk/flickvän? vet inte . . .
Vad brukar du göra på fritiden?: en massa, köra bil, umgås, dricka kaffe, festa osv osv
Hur ser du ut?: Jag vet inte..haha nä men..kolla på bilderna som finns :D



Har du:

Kysst någon?: helt klart!
Sovit brevid någon av samma kön?: Jorå ! :P
Hånglat med någon?: Men jaa.....
Slagit ner någon?: Ja det har hänt....tyvärr.
Fuskat på prov/läxförhör? JJaaa,, det har väl alla nångång ?
Blivit kallad hora?: haha jodå...
Kallat någon hora?: jodå
Druckit alkohol?: dum fråga, nästa!

Vem:

Är din bästa vän?: ni vet vilka ni är <3
Skrev du senast till på msn?: Minns icket...
Kramade du senast?: Hmmm? En person :D
Pussade du senast?: En person :D
sov du hos senast?: Vet inte ? Mimmi kanske ?
Kan du lita på till 100%?: Gullis, Mimmi, Anki , mina bröder, mamma, pappa, Kalle, Elin och Erik<3
Kan du säga allt till?: Gullis och Mimmi, helt klart.
Ringde dig senast?: Storebror
Skickade ett sms till dig senast?: Elin tror jag :P
Skickade du ett sms till senast?: Elin :P

Vad:

Drack du senast? Mjölk :D
Köpte du senast?: cigg...
Gjorde du igår?: var chaufför, var nykter på krogen och umgicks med E&E och bröderna.
Ska du göra imorgon?: Fixa Mimmis säng.
Vill du göra just nu?: sova
Åt du senast?: Mackor och skogsbärsfil :)
Är närmast dig som är rosa?: Mina rosa jeans :P


Nånå...det var det...
Nu måste jag fan sova !

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anki

:-D. miss you.

2009-06-22 @ 02:06:55
Postat av: Kicki

Miss you too .

2009-06-22 @ 07:45:53
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0