Jaaa halllåååååååååå!!

Hur var det här då ?
Själv mår jag fan prima ! :P Och glad är jag !
Utan speciell anledning!

Höhö.

Imorn ska jag och titta på min fina Mimmi när
hon tar den lyckliga studenten :)
Sen var jag visst bjuden på skiva efteråt ? ;)
Kan bli kul!

Nå annat då ?
Jag vet inte.
Saknar min Gullis ! Gör fan ont ! <3<3<3

Blev ingenting btw med att sluta röka :P
Jag klarade av några timmar, men sen var det fan kört !
Jag slutar röka den dagen det finns en viktig anledning till att sluta.
Hoff....blev bara på dåligt humör och så var jag elak och dryg
med allt och alla....inte kul...

Och jag går fan aldrig upp!
Hur jävla svårt ska det vara att få lite fett på kroppen ?!?!?!?!?

Nånå...nu ska jag väcka lillebror och terrorisera honom ! :)
<3


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0