Sanningen svider alltid.

Fick samtal från mami.
Alltså snälla, låt min mamma vara i fred.
Ring inte henne, och skicka inga sms.
Du vet själv att du gjort fel, och det jag har skrivit i min blogg
har inte mamma nånting med att göra.

Jag fick höra både av din son och hans flickvän vad
du suttit och kommenterat i min blogg om.
Inte speciellt moget. Jag har som aldrig gjort er något.
Varken dig eller din dotter.
Om jag och din sons flickvän nu var ovänner, betyder det inte
att du och din dotter ska sitta och trycka ner mig
med anonyma kommentarer.
För vad fan har ni med det att göra, egentligen ?

Så att så ligger det till.
Jag blir förbannad på sånt. Tyvärr.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0