HAHAHAHHAHA

"Kicki har legat med stans alla killar"


HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
JAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAHHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH och åter
HAHAHAHAHAHHAHAHA
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!!!!!


Jävla jag måste ha hållt igång 24/7 om jag nu har hunnit knulla
precid varenda kotte i denna stad.
Herregud!

En sak ska du ha JÄVLIGT klart för dig;
Det spelar ingen roll hur mkt skit du snackar och hur mkt skit du
påstår att dubbel E snackat om mig.
DU KOMMER ALDRIG ATT FÅ OSS OVÄNNER !

Så jävla lägg ner och bete dig som en vuxen kvinna !

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Varenda kille?! :p

Jaa det var en sån dålig lögn att den bara var skrattretande, ska man ljuga måste man göra det trovärdigt! ;)

2009-07-20 @ 21:03:18
Postat av: Anonym

Precis ;)

Haha, jag tyckte det var svinkul att höra iallafall :P hahaha

2009-07-20 @ 21:59:08
Postat av: Åsnan

Spela roll om du så fast har knullat halva världen och vill överbefolka jorden med dina barn, vad fan rör de HENNE? bara för att hon har sugit samma kuk i alla dessa år. förstår hennes frustration Jag älskar dig vad du än gör och kommer göra, min tant jävel <3<3<3

2009-07-21 @ 02:30:36
URL: http://elinroslin.blogg.se/
Postat av: Kicki

ahahahahaha du är precis lika sjuk i skallen som din mor.



och om ni nu inte bryr er om mina aborter ?

Vafan går ni och sprider falska rykten för??

Ni är ju patetiska.



gud jag is inte ens.



Förresten, du vet väl om att din mor brukar vara

stenknall i fyllan när hon är "barnvakt" åt din son ?

Hahahaha...



Kanske borde ta och ringa ett samtal till socialen jag med......



Och ja, jag är 38tusen gånger snyggare än dig :) Kommer alltid att vara :)



Oc förresten tre killar i sthlm??det var inte mer då ? Tänkte ni som vet allt ;)



2009-07-21 @ 15:41:15
Postat av: Kicki

Jag älskar dig också Elin :)

2009-07-21 @ 16:01:24
Postat av: Anonym

Nä jag har ingen aning och jag bryr mig faktiskt inte. Men du skriver ju en massa falskt skit så då var jag tvungen o lämna en kommentar...

Den första och detta är den sista!

Men som sakt har jag ingen aning alls om dina abortet och skit och vill heller inte veta.

Men du verkar ju gå på falska rykten och tydligne var det jag också visste falska rykten och det är från samma källa antar jag... Hmsss märkligt....

But I don´t care! Ha det så bra nu i glasbubblan Snygging, önskar jag ens vore hälften så snygg som du...fast njaaaa jag behåller nog hellre hjärnan ;)

2009-07-21 @ 21:31:32
Postat av: Kicki

Falsk skit? Konstigt , när både din mor och bror sagt att du suttit och kommenterat ??



Nåväl..jag skiter blanka fan i er jävla familj.

Enda som har vett och HJÄRNA är Erik.

INTE DU IALLAFALL!

Och framförallt inte din mor som sprider en massa falska rykten.



Kallas för förtal och kränkning.



På återseende!

2009-07-21 @ 21:35:02
Postat av: Emma

Men se där Kicki, bruden erkänner att du ser bättre ut till utseendet.

2009-07-23 @ 00:01:05
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha jo jag såg det Emma :D

2009-07-23 @ 15:56:13
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0