Minnesmusik i krematoriet.



Tidigare ikväll var jag och Gulla i krematoriet och tände ljus för våra nära och
kära som vi förlorat.
Dem spelade otroligt fina låtar medans folk var fram till altaret och tände ljus.
Musiken fortsatte även en stund efteråt.
Jag och Gulla grät. Grät , grät och grät.
Allt var så himla fint !

Detta ska vi göra om! Så underbart och så fint.
och väldigt skönt att få gråta ut !

Jaja. Nu ska jag göra något annat.
Mamma sover och jag hoppas hon blir frisk snart.
För här i Kiruna måste vi ju bota oss själva.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo, i Kiruna är det ju så... Det där sjukhuset gör inte mycket nytta.

Hoppas hon börjar må bättre snart!

2009-01-16 @ 07:59:25
URL: http://plutt.bloggagratis.se
Postat av: peka

Nää, man får ju faktikst ta alvedon..yey

2009-01-16 @ 16:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0