Lördag

Igår var det nyktert.
Körde lite bil osv.
Körde lite folk, blandannat Patte, Joel , Jonta och Oja :)
Och Starboy såklart och hans gäng :)
Tack Starre för lånet av bilen ! :) Vad hade jag gjort utan dig ? :P Hehe.

Blev rätt så sent. Men hej , det var värt att va nykter ! :)

Men ikväll tänkte vi brudar dock ta en liten stänkare ;)
Man får se vad som sker.
Jag har hört att : "När Gulla och Kicki är ute händer det alltid NÅT"

HAHA.
Ja det kanske stämmer, vad vet jag ?
Men nåväl, för mig blir det att ta det jävligt lugnt..
Nu är man ju straffad haha så man kan inte vara hur som helst.. hahahah
Man vet ju aldrig om det är nån kille som går en på nerverna..man kanske slår honom
och så kanske han också anmäler mig ?
HAHAHAHAhahaHAHAHAhahahaHAHAHAHahahaHAHAHAhahaahAHAHahahah

Jaja nu ska jag sluta tjata..
Hoppa i duschen och sen är jag redo för fiesta ! !

På återseende kamrater och okamrater !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0