Jag och mina listor!

Ja men jag har tråkigt !
ENJOY!

Är du..

Arrogant: Njaa.. ibland kanske.. HAHA

Osäker: händer väl nångång.

Trött: ALLTID!

Intressant: JÄVLIGT intressant är jag ! 

Smart: Ja tillräckligt för att klara mig :D

Barnslig: varenda dag ! 

Liten: inte så .. hahahha

Lätt: jo jag är väldigt lättsam . hah a

Skoltrött: ÖH näää.. jag gick ut skolan 04...

Rolig: hela tiden ! ! ! :P 

Pratglad: njaaa ibland så :P

Frågvis: nå ibland är man väl det...

Organiserad: jo himla ! 

Hälsosam: njaa det kan man väl inte säga att jag är.. 

Blyg: då och då ;P

Attraktiv: Ja men det är väl klart ! ! HAHA

Lätt uttråkad: jo ! !

Vegetarian: Nej

Besatt: Nej eller jo. Av kaffe.

Pålitlig: Ja!

Filosofisk: njaaaaaaaa

 

 

Har du..

För många vänner: för många ? vadå för många ? nej det har jag inte.

Förföljelsemani: Neeeej !

Tvångstankar: ibland kanske :P HAHA men vem fan har inte det ? ? 

Färgat håret: ja det har jag . 

Brutit några ben: räknas två krossade ryggkotor  ? ? ?

Några piercings: Öronen, näsan , läppen och naveln 

Egen dator: Jodå!

Gjort bort dig rejält: Jadå , det gör jag hela tiden ! Men det är bara jkul ju ! 

Bra självförtroende: nja den är väl lite sisådär.. men ganska bra iaf :D 

Komplex: Nja

Kysst någon:  klart !

Haft sex: öh ja . . . ! 

Tagit nakenbilder: haha nej ? 

Sagt jag älskar dig till någon idag: idag ? nee eller jo ! 

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: nå nä ! 

Dumpat någon:  jadå ! sånt är jag duktig på ! 

Stulit någonting: ja det har väl alla gjort nångång eller ? 

Gjort något olagligt: Jo

 

 

Vem..

Saknar du: ååh,, det är så många ! 

Vill du döda: Döda ? öh...

Rörde dig sist: vadå rörde ? inte fan vet jag . . 

Slog du sist: vi behöver inte nämna några namn.

Kramade du senast: Min älskade mamma ! 

Kysste du senast: HEMLIGT!!!! ;)

Skrev du till sist: nå till en massa folk på msn . . .

Vill du vara som: jag vill vara mig själv !

Sårade dig sist:  det behöver vi inte gå in på 

Vill du bli galet full med: PAPPA ! :P

Gjorde dig riktigt glad senast: Säkert mamma.

Fick du sms från senast: Gulla <3

Ringde dig senast: Gulla.

Ska du gifta dig med: ska aldrig gifta mig ! 

Får dig att skratta: alla mina vänner ! och min familj och mina barn osv osv osv ..

 

Den här jävla listan var inte så jävla kul ändå .. haha

Nu ska jag röka !

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0