God Kväll !


Jag har suttit och funderat. Varför i hela friden ska man röka för?                      
Ja jag har tänkt på det miljoner gånger tidigare inte så att
jag fått för mig det nu helt plötsligt.

Men iallafall...jag började röka för mindre än två år sen.
Varför? Jag snusade och köpte bara ett ciggpaket om jag skulle ut.                                                           
Och nu vaknar jag tillochmed på nätterna för att jag måste röka !
Sjukt ju...
Jag funderar på att sluta.
Det går väl om man VERKLIGEN vill? ? ?
Kan väl inte va så svårt.
Nåväl tål att tänkas på...sparar ju pengar om inte annat. Kanske hälsan också .. höhöhöhöhöhö

Det räcker väl kanske att vara beroende av kaffe ? :P

Jaja..idag har jag inte gjort mkt.
Varit på möten och sånt där tråkigt.
Dock sas det mkt bra saker och jag längtar tills februari ;)

Har jag någe vettigt att skriva idag ?
ÖH NÄ!
Så jag ger fan i att fortsätta skriva dynga!
Ja iallafall för idag ! HAHAHAhahahohohohohihi

På återseende mina kära kamrater och okamrater!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt snyggt med rosa ;)

2009-01-14 @ 21:26:50
Postat av: Kristina

Min sambo sa bara en dag: NU ska jag sluta röka.

Han fixade de!!! Så det går ju om man vill :)

Lycka till!

2009-01-14 @ 21:34:26
Postat av: Kicki

Hehe tack så mkt ! :)

Jag kände mig rosa idag, så det fick bli rosa :)

2009-01-14 @ 21:37:43
Postat av: Kicki

Kristina; Ja det var starkt av honom ! och jag tror nog som du , det går om man nu verkligen vill :)

2009-01-14 @ 21:39:43
Postat av: NIna

Ja..det är äckligt...fast när jag druckiten öl vill jag alltid röka..men bara då...men sen luktar det alltid skiiit

fast jag slutade ju snusa å vill inte börja!duktig jag.

2009-01-14 @ 22:33:39
Postat av: peka

Det är lätt som en plätt att sluta röka, om man verkligen vill och har bestämt mig. Om du orkar kan du läsa den där boken som jag slutade med, äntligen ickerökare, har aldrig velat röka efter den! sååå sköönt!

2009-01-15 @ 10:20:50
Postat av: Kicki

Vad heter den där boken då ?

2009-01-15 @ 16:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0