Brottslingen har anlänt hem.

Haha eller brottsling och brottsling...första gången i livet jag blir dömd.
rättegången gick ju bra och båda öh "sakerna" ljög ju som fan .
men det är lugnt :)
Jag bryr mig inte så mkt.
Villkorlig dom och böter hamnade jag på.
Min advokat ska höra av sig senare också vad gäller ärtans misshandel mot mig.
nåjo..
rätt ska va rätt.

hahaha ja fyfan :)
Jag kan inte annat än le :)

Nu ska jag försöka ta igen den förlorade nattsömnen !

Tack alla söta hjärtan för att ni kom på rättegången :) <3 <3 <3

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Elly

Jag fick "fin" besök från soc halv tio. Annars hade jag kommit! säg btw töntarna på coop haha

2009-01-13 @ 16:43:56
Postat av: Anonym

Aha okej, men inte äre nån fara.

Ja töntarna har väl nåt att skratta åt nu.

Men inte så jävla länge till !

2009-01-13 @ 17:03:57
Postat av: Anonym

hahahahahaha är man patetisk så är man :) Kicki när du försökte ta livet av dig vart det väl nån skruv lös i dig också :)

2009-01-13 @ 18:17:33
Postat av: Kicki

Jag vet inte vad mitt suicidförsök har att göra med detta.

Patetisk ? Har du fått lära dig ett nytt ord ? HAHA

Jag har iallafall tagit tag i mitt liv och sökt hjälp.

Kanske du/ni också ska?

Uppenbarligen något ni också lider av. :)

2009-01-13 @ 21:28:45
Postat av: Anonym

det var ju jätte bra att det gick bra (:

2009-01-15 @ 02:59:22
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna min fotoblogg.

2009-01-15 @ 03:03:32
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0