Uppe med tuppen.

Jajjemänsan!
Vaknat redan halv sex imorse, börjar känna mig som
värsta pensionären.
Eller inte. . .

Väntar på att klockan ska slå 08.00 så jag kan ringa KBAB.
Jag kanske har nån liten gnutta tur här i livet och får
en lite större lägenhet inom en snar framtid :)
Har ju stått i bostadskö i nästan fyra år
så något borde ju dyka upp tycker man . . .

Sen väntar jag på att klockan ska slå 10.00, då ska jag låna
mamis bil och åka på ÖB och handla.
Alldeles själv.
Jag gillar att vara själv. Ensam.
Så fantastiskt skönt att vara för sig själv !
Jag blir knäpp i huvet , eller knäpp är jag ju redan ,
men blir ännu knäppare av att ha folk runtomkring mig jämt.

Ja. Jag är speciell.
Helt jävla unik!

Nåväl. . . vi hörs väl.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Åhå! Du har varit uppe före mej ;)

2009-02-20 @ 08:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0