Ny mobil ?

Ja, jag tänkte att jag ska åka iväg och inhandla en ny telefon.
Jag klarar inte av att ha en sak som inte kan ööhh göra massa saker.
Haha.
Nu tänkte jag inte att jag skulle köpa nån värsting telefon...
Utan en billig jävel med musik och kamera funktion.

Får ju krupp utan musik...ni vet...det är nice som fan och lyssna på
något medans man är ute och promenerar..
Då går det både fort och så kan man gå hur långt som helst :P
JA kanske inte flera mil..men några :P
HAHA !

Men hur många promenader som kommer gås nu, när bilen kommer
hem..ja dem blir nog inte särskilt många skulle jag tro :P
MEN ÄNDÅ!

Vafasen gjorde man när man var yngre, när man inte hade mobil?
Jag fick min första mobil i konfapresent..hur gammal är man då? 14 ? :P
Nu känner man sig handikappad utan en.

Jaja, jag ska sluta . . .

Kikar in senare idag ! :)

På återseende !

Kommentarer
Postat av: Marro

Haha ja det är tydligt det :) Usch, äcklig hund man har .. Kram!

2009-02-19 @ 13:09:50
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag kommer ihåg en kille när jag gick på mellanstadiet fick en mobil, vi alla tyckte han var värsta tönten ;P Nu är det nog svårt att hitta någon UTAN mobil ;)

Jag länkar dej också =)

2009-02-19 @ 14:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0