Måndag kl 18.40.

Sitter hemma hos mami som vanligt.
Ätit spaghetti och köttfärssås, gott nönting!

Nå vad har hänt idag då ? Nå inte desto mer. Träffat min hjärnis och druckit kaffe sen
träffade jag pojkarna på sjukan och var med dem ett tag och dumma. . .

Jo.
Helgen då ? HA HA HA!
Fredan var det nyktert... men i lördas...haha :P
Stenknall är ju bara förnamnet.
Det började lite oskyldigt med nån cider..men slutade fan i katastrof!
Tobbe, Janne, Tina och jag. Åh herregud...
Har fotat 74 bilder sammanlagt...och då inte med vilken kamera som helst,
utan en sån där från förr i tiden som man måste kika i för att kunna ta ett foto,
och vars blixten gör en halvt blind i några minuter.

ja det blir kul att framkalla :P
Just fan.. kamelen var också med ! Han får vi inte glömma ! :D HAHA

Hoff..
har fått erbjudande om lägenhet också..
kanske man ska tacka ja.. jag är ju något less på att bo i mitt lilla förråd.
Mina skor får ju fan inte plats snart ! :P

Nånå..
Nu ska jag dricka kaffe och mysa med mina barn.

Fredag besiktas förresten Raketen. Snart är vi ute på gatorna igen!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: eve

Nå vad är det för lägenhet då?

2009-02-16 @ 18:56:28
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Anonym

74 bilder?! Jävla, vart det så många haha ;P

Nästa gång tar vi min digitalkamera!

2009-02-16 @ 19:08:27
Postat av: Tina

Oj glömde skriva mitt namn tss

2009-02-16 @ 19:09:10
Postat av: Kicki

Nå jag har fått erbjudande på 3stycken.

Dock är det bara ettor, men dem är större än den jag har nu iaf :D



HAHA ja vi tar din digitalkamera nästa gång Tina.:D

jag räknade..det var 72 bilder och inte 74:D HAHA

2009-02-16 @ 19:36:07
Postat av: nm

ja minskrubb är större än din lägenhet :P

2009-02-17 @ 10:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0