Mamma tvingar mig !

Att sova över här i natt !
Så jag måste väl.
Jo hon ville att vi skulle gå på marknaden tillsammans imorn så.

Ikväll ska jag fan ta det lugnt.
jepps. Kanske glida bil med M.O.
man ser ju :D

Nå va hettere..har inget vettigt att skriva så ni kan
få kika på lite bilder istället :P
Alla är dock inte tagna av mig.
T.V har fotat två av dem :P
Sen har jag snott lite bilder också.. men det får man göra.. Om man heter KRISTINA. :P


 
Hade tråkigt engång så
jag fotade min vackra skor :P                               

Jag och Tina jävliiigt fulla ! :)
Men kul hade vi. hehe   

 
Janne och Tobbe :)
Mina älskade kahbabavvs! <3        

Jag hemma hos T :)
Full även här.

   
Fröjden och Jag.
Typ ett två år sen. På
den tiden hade jag ett par boooooobisar :P        
 
Min snygga storebror ;)
HAHA!


Gulla och Jag:)
Du & Jag mot världen! <3

Jaja nu har jag både skrivit och lagt ut bilder.

Gulla ! Jag drömde att vi var på party och jag tappade min förlovningsring!
Jag hade ju ångest ööööööh nönting :P

Nåväl nu ska jag duscha..
eller nåt..

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vi måste dra en omgång igen vännen ;)

2009-02-13 @ 22:01:03
Postat av: Kicki

Klart vi måste ! ;)

2009-02-13 @ 23:32:27
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0