Kiruna sjukvård.

Var in till akuten igår.
Diagnos : " Gå hem och vila och ta en alvedon"

ja herregud.
jag sa innan jag gick att hoppas jag får hjärnblödning...
ska dem ställa samma diagnos då också eller ?

Jaja.. varit på staden idag med Gulla.
Sen med E och E.
igår shoppade jag som fan ... REA är fina grejer ! :P
Hittade tre tröjor en sjal och ett par vantar....
NÅJO.

idag har jag köpt en mössa :P
en sån där med tofs... hihihihihihihi vad kul ...

Hoff.. nu ska jag göra annat...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: nm

va FICK du inte ens en alvedon??! det var de värsta...de brukar manju åtminstonde få.....

nånå..hoppas de inte är nåt allvarligare än så, ja det är nog bäst så...

2009-02-06 @ 12:17:33
Postat av: Anonym

hojja helt onödigt att gå till sjukan ! dom säger alltid samma vila och alvedon!..

2009-02-06 @ 17:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0