JA JAG ÄR TRÅKIG!

Men här har ni en till lista....
ja vafan .. jag har tråkigt som fan ju . . .
säkert nån liten stackare som is läsa :P

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nix, inte det.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Yes.
3. Vad åt du senast? Mammas mat! Kött, potatis och svartvinbärsgelé :) GOTT!
4. Har du fått någon komplimang idag? neeeeee ? eller är "Får jag kyssa dig sen ?" en komplimang ? HAHA
5. Har du varit med i en rättegång? Haha , ja tyvärr ! :P Men det var rätt komiskt ändå:D
6. Är du polare med grannarna? Öh nå nä ! träffar dem aldrig.. kanske nångång.då säger jag hej.
7. Vilka länder har du bott i? Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Nå jag minns inte.. . i söndags kanske.
9. Har du haft en stalker? Nå inte..
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Öh ? Nää..eller jo. men orka skriva dem...
11. Hur bra är din syn? Dålig. Använder glasögon när jag kikar tv och kör bil.
12. Var är dina syskon just nu? har ingen aning om var dem två kahbabavvsen befinner sig.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Nå den drömmen jag drömde i natt.. HAHA
14. Vem ringde dig senast? Min hjärnis.
15. Vilken tid gick du upp imorse? Imorse ? ? halv fyra på e.m vaknade jag :D HAHA
16. Vad ska du göra i helgen? Ta det lugnt, gå på marknaden och sen ta en sup.
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? " Tack :) "
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Hm ? ? ? Bingo Rimér tror jag . haha.
19. Vad finns i din bakficka? NADA
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov som fan.
21. Vad är det första du gör på morgonen? Tänder en cigg.
22. Vad ska du göra efter det här? Nå förhoppningsvis duscha...sen glida bil.

Ni orkade inte läsa va ? nej inte jag heller !
HAHAhahaha..

Jaja. Nå jag har som sagt inget att berätta.
Kanske något kul har jag att skriva efter helgen ?
Vi får la se.

Förresten blev jag glad idag när jag fick ett sms av Mims <3
Hon undrade vad jag ville ha på alla <3 dag.
Svarade att jag inte vill ha något alls, bara hennes vänskap
så länge jag lever :)
<3 <3 <3

Nåväl..
PÅ ÅTERSEENDE ! ! ! !

Kommentarer
Postat av: Tina

Halv 4 på eftermiddan?! Kvinna, då har jag varit vaken i typ 12 timmar! ;P

2009-02-13 @ 22:02:20
Postat av: Emilie L

Oj, det var inte kul och höra. Det är så fruktansvärt att det finns människor som har mage att göra så mot andra. Jag kan för mitt liv inte förstå vad dom tänker med. Sedan sitter det tjejer och tycker att det är helt ok att slå en kvinna "för att hon bett om det" det finns ingen, ingen, ingen som "ber" om det. Och oavsett vad en kvinna har gjort eller inte, så finns det ingen som helst jäkla anledning till att slå. Det är så ruggigt att behöva tänka på det, och jag är säker på att det är miljoner gånger ruggigare att behöva vara med om det. Jag beklagar verkligen att du behöft uppleva det, men jag hoppas inerligt att du inte lever i det idag. Och jag hoppas att människan som gjort så mot dig har ett riktigt jävla helvete nu! ursäkta mina ordval, men jag blir så galen på kvinnomisshandel! Hoppas du får en trevlig helg, och framför allt en fin alla hjärtans dag! :)

2009-02-13 @ 22:05:56
URL: http://emiliel.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha jaa men Tina du har ju barn ;)

2009-02-14 @ 01:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0