Hojjaa...

Nu har jag hållt på fjanta mig med bloggen igen...
kan fan inte sova ..ändå har jag medicin denna gången..
Jag vet inte...jag tror jag oroar mig för besiktningen
och Raketen....sen oroar jag mig för lite andra saker också
men det is vi inte ta här...

Eller så är det för att jag är van att somna till tvn.
Kan va det...
Kanske kan lägga på nån film i lillebrors hand dvd...och ja
jag vet , det heter förmodligen inte hand dvd men jag kallar det vad fan jag vill !
aaaiiiiiiigghhhht..:!

Japs.
Ta några bloss och sen FÖRSÖKA på nytt att få lite sömn.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: M

Ja det tycker jag :) Men nu är jag hel pank, men när pengarna kommer in, tar vi en kaffe :p

2009-02-19 @ 08:55:12
URL: http://mimmidunback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0