Godmorgon!

Ja jag börjar nog bli pensionär :P HAHA
Klockan är ju förfan bara åtta !
Äh skitsamma...
Man måste ju dricka morgonkaffe och dra en rök :D
Det bästa !

Lillebror vill flytta med mig.
Kan ju kanske fungera. Hyran blir ju billigare om inte annat.
Grejen är ju den att, jag måste va ensam ibland.
Äh han får väl dra dem gångerna jag vill va själv :D
HÖHÖ

Jaja men nu ska jag sova, med mamma ! :P Det ni!
Men så länge kan ni få njuta av en bild på
självaste her self!
Enjoy!


Hade lite att göra igår :P
Och det är ju "modernt" att fota sig själv i dessa tider ;)
HAHA.

Jaja. nattinatt så länge!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: TIna

Välkommen i klubben ;) Ska vi boka rum på Vilan ? :P

2009-02-24 @ 10:38:46
Postat av: Jullan

hejhej!! oki, hos mig ser det rätt ut med meny och allt! vad är det som händer med menyn när du tittar på bloggen?

2009-02-24 @ 12:53:17
URL: http://piluttalula.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha vi får nog göra det :P

2009-02-24 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0