:)

Jadå. Kan man lugnt säga.
Glad, väldigt glad.
Mer säger jag inte ;)

Idag, har jag varit med Mimmi och Anki.
Har färgat håret. Har haft färg i håret tre gånger
och det är väl ungefär två gånger kvar att färga :P
Mims skulle komma lite senare igen ;)
Ja ni förstår, att färga håret från svart till blont är inte lätt ;)
Mina små hjärtan<3

Gullis var förbi också och drack kaffe.
Min lilla Gullis.
<3

Öh det ringde nån skum gubbe och frågade om nån dator som
jag skulle sälja ?
Öh näää....jag fattade fan nada...

Nåniin.

ALLT ORDNAR SIG!
Jag älskar dig mamma!

Förresten bild på mitt hår kommer senare ;) haha
Just nu ser det inte så bra ut :P HAHA

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men herregood kicki :D inte kan man färga efter varann.. Slinga med sling mössa ca en gång i månaden.. eller 2. Fast nu är det väl försent ; )

2009-02-25 @ 18:16:05
Postat av: Kicki

Haha jo men jag orkar inte vänta :P

Tappar jag håret så tappar jag :P hehe

Eller nåt :D

2009-02-25 @ 18:20:57
Postat av: nina

hahaa jamen det är väl kul att bränna håret:P

Nä vad störd du är förstör ditt fina hår, det har väl blivit bra kvalle när du inte blondat på några år

2009-02-25 @ 20:17:52
Postat av: Kicki

ÄH!

Det är ju bara att raka av skiten ! ;P

Jag går ju för det mesta i mössa... HAHA

2009-02-25 @ 21:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0