Ångest.

Jag trodde att jag sluppit den.
Men inte. Jag såg dig idag.
Då kom klumpen i magen. Ångesten började krypa fram.
Hur fan kan man vara så elak som jag ?
Hoff........!!!!!!

Skickade iaf iväg en liten text åt DIG.
Du lär nog tycka jag är världens
töntigaste, men jag var tvungen .
Nu vet du iaf att jag ångrar mig.

"Saknad, det finns en saknad, som alltid stannar.
Det finns en saknad, som aldrig ger sig av.
Det finns en saknad som alltid blommar.
En sådan saknad har jag...
Din vänskap är saknad.
Förlåt mig igen , XX.
"

Gaaaaahhhh .. vilken nörd jag känner mig som nu !
Äh vafan .. jag har ju verkligen ångest över det jag gjort så ...

Nånå..
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0