Tjolla!

ja då satt man med Mobilen i handen igen.har käkat glass och druckit kaffe :) fina grejer! Råkade somna och sov i tre och en halv timme här tidigare:-P får se då om jag kan sova i natt. Jaa aaa. Hanko ringde igår och tydligen är det inte bara jag som får kommentarer från en viss ipadress.denna person kan inte ha alla hemma.lampan är tänd men ingen är hemma,hjulet snurrar men hamstern är död,hissen går inte ända upp,ja ni hajar:-P jag har fått både elaka och snälla kommentarer från denna människa..hur ska denna person ha det?dags att bestämma sig om du ska gilla eller ogilla mig tycker jag. Jaja nog om det. Nu ska jag pussa min älskling!på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0