Tjo!

sitter och kikar cold case med älskling :) vi sov några timmar på dan och jag har trott att allt vi gjort idag gjorde vi igår:p skumt. Nåjo lyckades ordna biljett ner iaf :) härligt!tack marie!<3 åker alltså på onsdag. Kommer till kiruna...öh sen nångång. Älskling kommer oxå ner :) sen när lilla familjen roslin/siekas åker hem.:p ja nå jo har dåligt samvete för att jag lämnar familjen och älskling ensamma på jul. . Men mår jag bättre utanför kiruna så ser jag hellre att jag mår bra än och sitta kvar här i kiruna och sura och tycka synd om mig själv..jaja fortsätta kolla tv med toffe nu . Jag älskar dig kristoffer!<3 jag älskar er oxå,mamma,kalle,micke niklas och alla ni andra som jag har nära hjärtat!;) <3<3<3 vi hörs! På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0