Morning!

Vaknat för en stund sedan, med kaffe och smörgås på sängen :)
Fantastiskt hur bortskämd man är här nere! ;) hehe.

Tror damen åkt på urinvägsinfektion.
Ska ringa sjukvårdsupplysningen idag och fråga hur jag ska göra.
Om jag ska åka in på SöS, eller vänta på att
vårdcentralen öppnar på måndag.

Fan sist jag hade det så gick det så illa att det vandrade upp till njurarna
och jag blev dööööösjuk och fick ligga på sjukan en vecka.
Tänkte ska kolla detta i tid nu. Så inga såna tråkigheter blir nödvändiga.

Orka ligga på sjukhus :D Där har jag spenderat mkt tid av mitt liv.
Så det räcker nu, känner jag.

Jaja. Tror jag ska byta dator så man kan lägga in lite bilder sen :)

Nu ska jag nog vila en stund.

Vi hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0