jaaa aaa :P

Nu mår jag bättre :P
Haha, kul kväll igår.
Jag och Tinko satt hemma hos henne och pratade och hade allmänt trevligt.
Sen stack vi på ferrum, satan vi skakade på våra feta arslen! ;)

Kul som som satan! :P
Dock var det inte så himla mkt folk ute.,.
Men det var lika kul för det :P

Sen gick vi hem till Tinko, Tinko somnade i vanlig ordning.
Jag låg på köksgolvet i två timmar och sackade med Toffifi:P
Hann även tömma en halv kvarting ;)
Så damen var ännu full vid halv fem när hon kom hem till mamma ;)
HAHA!


JA HÄR SKULLE JAG LÄGGA UPP NÅGRA BILDER.
Men blogg.se har ju dammmmmmmmmmmmmpppppppppppppppppppppppppppppp!

Hoff...nä om man skulle dra en rök och sen försöka sova ? :)

Jo .

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0